CHESTIONAR PRIVIND SATISFACȚIA PACIENTULUI

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACȚIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanței activității spitalului; răspunsurile la acest chestionar rămân anonime. 

Răspunsul Dumneavoastră la fiecare dintre întrebările de mai jos reprezintă o informaţie de preţ, necesară evaluării activităţii noastre. Vă rugăm să răspundeţi la toate întrebările. Fiţi deschis (ă) şi sincer (ă)! Nu trebuie să semnaţi!

Acesta se depune la căsuța special amenajată la intrare,  numită „Chestionar satisfacție pacient”

Mod de completare al chestionarului: vă rugăm să bifați/descrieti varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs. după ce ați primit îngrijiri în Spital / Ambulatoriul si Dispensarul nostru.

Acest chestionar este disponibil și offline.


1. Când ați intrat prima dată în această unitate ce impresie v-ați făcut? Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment din unitatea de primire

Votați în ordinea priorității. Trei de steluțe înseamnă prioritate maximă. Votați doar trei cuvinte!



Apreciați pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menționate mai jos primite de către dv

  • 1 Stea - Foarte mulțumit
  • 2 Stele - Parțial nemulțumit
  • 3 Stele - Nemulțumit
  • 4 Stele - Parțial mulțumit
  • 5 Stele - Foarte mulțumit
  • 6 Stele - Nu am beneficiat/nu am observat



NOTA:

Colectarea informatiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date , cu modificarile si completarile ulterioare.

Descarcati de aici rezultatele chestionarului pentru luna februarie: